Menu

Email marketing

Az email marketing, a remarketing, a tartalmi marketing megoldások mind segítenek abban, hogy visszahozzuk az egyszeri látogatókat a weboldalra vagy mobilalkalmazásra, ezzel növelve a márka iránti hűséget és az ügyfelek értékét. A harmadik és egyben utolsó lépés a sikeres online márka kiépítésében az, hogy folyamatosan visszahozzuk a látogatókat és ügyfeleket. A visszatérő forgalom kulcsfontosságú a célközönséggel való bizalom kiépítésében. A legtöbb iparágban a látogatók kevesebb mint 2%-a fog hozzájárulni a konverziós ráta növeléséhez, míg átlagosan a látogatók 6%-a lesz visszatérő ügyfél, az érdeklődésüket pedig fenn kell tartani. A márka iránti hűséget kiépítése segítségével folyamatos bevételre tehetünk szert, továbbá ez kevesebb erőfeszítésbe kerül, mint az új látogatóktól való érdeklődés. A webdizájn és digitális marketing szolgáltatásainkkal egy „ragadást” hozunk létre; a felhasználók beleragadnak az oldalba és mindig visszajönnek. Ezek a szolgáltatások segítik a márkába vetett bizalom kiépítését azzal, hogy ismét felkeltjük a visszatérő ügyfelek érdeklődését.