A tökéletes online marketing ügynökség kiválasztása Pilisszántó Pest megye

A tökéletes online marketing ügynökség kiválasztása Pilisszántó Pest megye

A tökéletes online marketing ügynökség kiválasztása Pilisszántó Pest megye

A jó online marketing ügynökség definíciója pontosan, egzaktul meghatározható, amely valódi segítséget tud nyújtani egy cég fellendítésében, nemcsak a pénzt viszi. Az alábbi cikkben összefoglaltuk a legfontosabb információkat.

A tökéletes online marketing ügynökség kiválasztása

A jó online marketing ügynökség definíciója pontosan, egzaktul meghatározható, amely valódi segítséget tud nyújtani egy cég fellendítésében, nemcsak a pénzt viszi. Az alábbi cikkben összefoglaltuk a legfontosabb információkat.

Hogyan válasszuk ki a tökéletes online marketing ügynökséget?

Lassan 14 éve foglalkozom marketinggel, és gondolom nem lepődsz meg, ha azt mondom, hogy mindig sok volt körülöttem a konkurencia. Ami 14 év tapasztalata alapján egyértelmű: ez a konkurencia mindig más és más. A marketing ügynökségek felhozatala folyamatosan változik, felbukkan egy nagy elánnal, hírverést csap maga körül, majd eltűnik. Mi nem pörgetjük maximumon a saját marketing és PR kommunikációnkat, mégis itt vagyunk, most már lassan 24 éve.

A jó online marketing ügynökség jellemzői

Amikor belekezdtem, sokan csak legyintettek, időközben azonban egyre fontosabbá vált az online marketing. Te bizonyára már az első pillanattól kezdve tisztában vagy azzal, hogy manapság az online marketing minden cég számára nélkülözhetetlen. Valószínűleg az sem meglepő számodra, hogy egy jó online marketing ügynökség aranyat ér a cégednek. Honnan lehet tudni, hogy melyik ügynökséggel éri meg üzletet kötni, és melyek tartoznak a nagy ívben elkerülendő kategóriába, amik olyan gyorsan tűnnek majd el, ahogyan felbukkantak? Neked szól az alábbi cikk, ha az internet világában szeretnéd sikerre vinni cégedet, anélkül hogy a márkád jövőjét rábíznád bármelyik önjelölt marketingesre. Az első és egyik legfontosabb lépés, hogy ismerned kell a céljaidat. Nincs két egyforma cég, így nem létezik mindenki számára tökéletes és megfelelő marketingstratégia sem. Ráadásul még a rövid- és hosszútávú marketingcéljaid sem feltétlenül lesznek azonosak a versenytársakéval, abban az esetben sem, ha ugyanazt a piaci
rést célozzátok meg. Hogy miért? Mert a marketing egy olyan eszközkészlet, amivel az egyediségedet mutathatod meg az ügyfélkörödnek. Ennek az eszközkészletnek a része - a teljesség igénye nélkül - a branding, a videós anyagok, a márkád hangneme, minden vizuális anyagod, illetve természetesen a céged története is. A céges webhelyed is fontos szereppel bír, amelyet a közönséged igényei szerint bármikor átformálhatsz.

A fentebb leírtakból látjuk tehát, hogy saját célokat kell kitűznöd arra vonatkozólag, hogy a célközönséged (ideális ügyfeleid) számára hogyan marketingeld magad. Bármilyen marketingről is legyen szó, a célok kitűzése a legelső lépés. Ha tisztában vagy vele, hogy milyen célokat szeretnél elérni, akkor az ebben segíteni tudó online marketing ügynökséget is sokkal könnyebb lesz kiválasztani. A marketing óriási világában a marketing ügynökségek gyakran adott területekre szakosodnak, és több szakértőjük is van egy, vagy több területről. Ha ismered a konkrét
marketingcéljaidat, akkor azt is tudod, hogy  a céged számára milyen specialitású ügynökséget kell találnod.

Mi már a 2000-es évek elején próbáltuk meggyőzni a multinacionális ügyfeleinket, hogy építsék bele a hagyományos marketing stratégiába az online marketinget is - akkor, amikor még senki nem hallott az Online Marketing Auditról (OMA) és az Online Marketing Startégiáról (OMST). Azzal érveltünk, hogy az online jelenlét legyen része, vagy ha még nem állnak készen rá, legyen melléklete a marketing stratégiának.  Ebben az időszakban rengeteg multinacionális és nagy állami cégnek dolgoztunk, ahol sokat tanultunk a szervezettség és a stratégia fontosságáról. Semmilyen
szél nem kedvez annak, akinek nincs célul kiszemelt kikötője! Így találtuk ki - Magyarországon valószínűleg az elsők között - az Online marketing Audit és az Online Marketing Stratégia fogalmát. Azóta persze mások is használják az általunk meghatározott fogalmakat, több más kifejezéssel együtt, amiket mi vittünk be a marketing lexikonba.

Kiknek ajánlott online marketing ügynökséggel szerződniük?

Amikor az egésznek nekikezdtem, az is csoda volt, ha egy kisvállalatnak volt honlapja. Jó honlappal még a nagyok sem rendelkeztek. Az az igazság, hogy egyetlen cég sem engedheti meg magának ebben a digitális világban, hogy elhanyagolja az online marketinget. Akár a legfrissebb kisvállalkozásokról, akár nemzetközi óriásokról beszélünk, egy valamirevaló cég számára manapság nélkülözhetetlen az online jelenlét.

Lehet, hogy a kitűzött céljaid alapján egy hosszútávú stratégiára van szükséged, például szeretnéd kiépíteni a teljeskörű online jelenlétedet, és optimalizált, digitális tartalmakat publikálni. Vagy egy rövidebb távú projektben gondolkodsz, mint például a webhelyed felújítása. Bármit is szeretnél azonban elérni az interneten, rengeteget segíthet a stratégiád kialakításában és kivitelezésében is egy felkészült, tapasztalt online marketing ügynökség.