Menu

Keresőoptimalizálás lépései, illetve lényege tömören

Többen többféleképpen vélekednek a keresőoptimalizálás lényegéről, de szinte minden szakértő másban találja meg a titok nyitját. Az elméletek között e téren is a végletekig el lehet menni, de ha a szívünkre tesszük a kezünket, akkor belátjuk, hogy a való életben sincs soha pusztán fekete vagy fehér szituáció. Rendszerint a két véglet közt van egy arany középút, és ebben az esetben is javasolt e téren tapogatózni, hogy ráleljünk a valódi egyensúlyra.
 
Mi a keresőoptimalizálás alfája: Kiváló technikai beállításokkal bír, felhasználóbarát a honlap kódolása, ehhez hozzáadunk még pár ezer leütésnyi kulcsszavazott szöveget és máris kész a profi honlap, ahol tülekedni fognak az érdeklődők.
  
Mi a keresőoptimalizálás omegája: elegendő folyamatosan frissíteni a tartalmat, és szinte bátran kijelenthetjük, hogy a többi megy magától, mint a karikacsapás
 
A kettő közti óriási távolságot 23 betű íveli át, ezekre is jutnak még nézőpontok bőségesen. Ezekre is minden esetben tekintettel kell lenni, nem vagy-vagy, hanem is-is alapon. Mert ugyebár lehet kiváló a honlap technikai beállítása, ha nincs megfelelő tartalma, akkor az nem örvendhet hosszú távú sikernek. És ennek az ellentetje is igaz lehet: lehet az egy rendszeresen frissített príma tartalom, ha nem foglalkozunk a keresőoptimalizálással, egy sokkal jobban optimalizált középkategóriás tartalom könnyen lepipálhat minket a versenyben, és övé lesz a ranglétra magasabb foka a Google rangsorában.