keresőmarketing tanácsadá...

keresőmarketing tanácsadás

keresőmarketing tanácsadás

Internetes marketing tanácsadás – Út a piacvezető szerephez

Miért fontos az online marketing ?

Keresőmarketing tanácsadás és digitális intelligencia

Digitális marketing tanácsadás – Piacvezető lesz

Gyakran kérdezik tőled, hogy online marketingszakember vagy? Az onlinemarketing tanácsadó csapat hallatán, már sikítva menekülsz a pénzeddel?  Nálunk ez nem így van,nem csak napi 8 órás munkavégzésről van szó! Minden tevékenységünkkel az a célunk, hogy céged árbevételét Ft-ról Ft-ra növeljük. Hogyan érjük el ezt a célt? Olyan versenytársaktól "lopjuk" el az ügyfeleket, akik először tudják, hogy te létezel. Ezek után rajtad a sor. Meg kell mutatnod, hogy milyen jó a terméked és a szolgáltatásod, és felhasználhatod új vásárlóid megtartására!

Jövőbeni együttműködésünk során az alábbi módokon segítjük céged előrehaladását. Elemezzük a piac és a te céged jelenlegi helyzetét. Közös tervet készítünk arra vonatkozóan, hogyan tudjunk felzárkózni és a jelenlegi vezető cégek közé kerülni. Rengeteg munkával fogjuk megvalósítani ezt a tervet, melyben sok feladat vár ránk és Rád is. 3 hónap elteltével az üzleti tartalmad teljesen átalakul. 6-12 hónap elteltével látni fogod a piacvezető szerephez vezető utat.
Később az online marketing tanácsadási árak alakulásáról is szó lesz.

Hogyan lettél az egyik legsikeresebb online értékesítési cég?

Az elmúlt években nagy sikereket értünk el ezen a területen a magyarországi kis- és középvállalatok tulajdonosaival együtt. Elmondhatom, hogy a weboldal átalakításával vagy teljes átépítésével együttesen jelentős többlet árbevételre tettünk szert. Az online marketing eszközök kínálata hatalmas, és a legtöbb cég csak töredékét használja ezeknek.

Mint bárhol máshol, a sikeres üzlet ezen a területen is 100%-os odaadást igényel a tulajdonostól. Az esetek 99%-ában sem a tulajdonosnak, sem a dolgozóknak nincs rálátása a digitális intelligencia e viszonylag új területére! Ezt a tevékenységet olyan szakemberekre kell bízni, akik módszeresen és kitartóan együttműködnek a tulajdonossal a célok elérése érdekében. Itt a tapasztalat azt mutatja, hogy a legnagyobb sikert akkor érik el, ha a tulajdonos 100%-ban végrehajtja az új internetes világhoz szükséges változtatásokat. Az online marketing eszközök széleskörű és jól megtervezett alkalmazása mindig sikert hoz. Csak azt kell tudni, hogy melyik eszközt, hogyan és milyen erősséggel kell használni.
Alapszabály szerint ehhez a cég üzleti tevékenységének teljes tartalmi átalakítása, valamint jelentős minőségi és legtöbb esetben mennyiségi fejlesztés szükséges. Csak ezután érdemes feltenni a kérdést, hogy mi a teendő az internetes marketing világában?

Online–Digitális műveletek Kis és középvállalkozások számára

Magyarországon évről évre egyre többen veszik igénybe az online vásárlást.Ezenfelül
azt tapasztaljuk, hogy a szolgáltatások területén is egyre inkább a webes tudatosságon múlik az ott elköltött pénz. Természetesen sok vállalkozás még nem használta ki az online marketing tanácsadóerejét, és ő maga sem ismerte fel az online piacok potenciális erejét.

A hagyományos üzleti logika ezen a területen már nem alkalmazható, mivel a Google mesterséges intelligencia algoritmusai minden céget értékelnek az internetes jelenlét és működés szempontjából. Ez alapján kijelenthetjük, hogy a magyar cégek többsége nem a Google számára létezik. Durván hangzik, de igaz, hogy a legtöbb vállalkozás elveszíti piacát, ha nem használja a weboldal marketingjét. Azt is látjuk, hogy a lakossági vásárlások mellett az Internet/Google is egyre inkább befolyásolja a vállalati beszerzéseket. Az a generáció vette át a beszerzési szervezet tevékenységét, amely egyre nagyobb valószínűséggel használja a Google keresési eredményeit beszállítók keresésekor. Számos online marketing eszköz közvetlenebb módon használható a B2B kereskedésben és értékesítési támogatásban.

Miért lényeges az online marketing?

Az elmúlt két évtized sikere megerősíti azt a tényt, hogy iparágtól függetlenül minden vállalkozásnak a tartalom és a potenciális ügyfélelérés optimalizálására kell összpontosítania. A weboldal marketing tanácsadás és a digitális marketing tanácsadás átfogóbb területei a rövid-, közép- és hosszú távú piactervezés szerves részét képezik. A marketingtanácsadás árai igen eltérőek az egyszeri és a folyamatos díjak tekintetében is. Tapasztalataink szerint a cégekkel való együttműködés során folyamatosan nő a forgalmuk és a jövedelmezőségük. Tegyük fel újra a kérdést. Miért fontos az online marketing? Remélem, hogy ebben az összefoglalóban nagyon világosan megtalálható a válasz erre a kérdésre.

Digitális átállás!

A fentiek alapján mire van szüksége vállalkozásodnak? Különösen a Te weboldaladnak/webáruházadnak tartalma úgy van megírva, hogy az érthető legyen. Alább egy nagyon jó példa erre! Ha van épületvillamossági nagykereskedésed és szakembereknek árulod a termékeidet akkor nevezheted nevén a gyereket: dugalj, de más a helyzet, ha a lakossági vásárlókkal egy webáruházban, vagy akár csak egy üzlet weboldalán foglalkozunk.

Egyedi javaslatok kidolgozása pályázónként arra vonatkozóan, hogyan valósítható meg a szükséges együttműködés. Általában közvetlenül a tulajdonossal vagy a cégvezetéssel dolgozom együtt. A tapasztalat azt mutatja, hogy csak így lehet elérni a kívánt eredményt. Az ajánlat benyújtása előtt végezni kell elemzést a vállalatról, a piacról és a versenytársakról. Ezek alapján készítünk ajánlatot és akciótervet az első hat hónapra.

Szigorú digitális migrációs módszertan és hatékonyság

Természetesen az együttműködéshez nagy segítségre van szükség a professzionális munkatársaktól az egyes termékvonalak és szolgáltatási területek minőségi bemutatásához, el kell dönteni, hogy jó-e, vagy újra kell építeni. A hatékony és sikeres webhelymarketinghez nagyon szoros platformra van szükség, ahol minden részlettel pontosan kell számolni. Szigorú módszertant követünk, és kitartóan és következetesen dolgozunk a kitűzött célok elérése érdekében.

Ezzel a módszertannal azt is meg lehet határozni, hogy egy adott weboldal 100-as skálán meddig érhet el. Ha az előzetes elemzés azt mutatja, hogy a 90%-ot valamilyen okból nem lehet elérni, általában egy teljesen új webes környezet építése javasolt. Ha az ügyet az alvállalkozóval nem lehet megoldani, a közös munka nem fogadható el. Ennek az az oka, hogy szakmai tapasztalatunk alapján egyetlen weboldallal/webáruházzal sem lehet valódi versenyelőnyt elérni, ami azt jelenti, hogy a teljesítmény egyetlen mérőszáma, az értékesítés növekedése nem garantálható. Az online marketing tanácsadás ára tökéletesen arányos a közösen elért sikerünkkel.

Természetesen számos olyan eleme van a módszertanunknak, amelyeket nem részletezünk. Ezek a digitális intelligencia „know-how” elemei és vállalkozásunk alapvető sikertényezői. A másik három sikertényező a kitartás, a módszertan állandó betartása és az új lehetőségek folyamatos megismerése. Csak így lehet feljutni a csúcsra, és igazi piacvezetővé válni.

Várjuk az érdeklődők jelentkezését egy ilyen kirándulásra.